Každý prodávající by si přál, aby se kupci na jeho nemovitost vrhli jako supi na kořist. A hlavně, aby se prodala rychle a za dobrou cenu. Nemusí to být až tak nereálné. Jde jen o to, vzbudit neodolatelný dojem!
Ano, jmenuje se to WOW efekt a zabírá při prodeji nemovitostí velmi dobře. Abyste dosáhli takový efekt, je třeba zbavit ji nánosu každodennosti. Měli byste vytvořit prostor, který kupce osloví a on hned dostává chuť stěhovat se.
Obraťte se na profesionály
Jednou z možností je nechat zapracovat na vaší nemovitosti profesionály. Doporučí vám úpravy v interiéru a pomohou s redekoráciou, následně profesionálně nafotí, případně vytvoří virtuální prohlídku či dokonce zvláštní webovou stránku pro prodej vašeho domu / bytu.
Nemáte na to?
Nevadí. Pokud jste se pustili do těchto prací sami, zkuste udělat základní úpravy v interiéru. Zbavte se každodenních předmětů, které kazí dojem a rozptylují pozornost potencionálního zákazníka. Na fotkách by se neměly objevovat hordy prádla, kosmetika, hrnce na sporáku či krabice s hračkami. Nemusíte jejich vystěhovat, prostě je dejte mimo záběr.
Přidejte doplňky
Ano, téměř jako v katalogu. Přehoďte přes pohovku deku, do vázy dejte kytici květů nebo do mísy naložte ovoce. Z místností musí sálat přehlednost, pořádek a čistota.
Náš tip: viz zveřejněny inzeráty na různých portálech. Které vás vizuálně zaujaly? Vezměte si z nich inspiraci a zkuste je napodobit.
Chce to světlo
Když fotíte, dbejte na to, abyste měli dostatek světla. Ne, běžná momentka nestačí. Dobré světlo a kvalitní fotografie zaujmou. Následně se zaměřte na detaily – například výhled z okna či odrazy v zrcadle. Pokud je výhled z okna nelichotivý, vyzkoušejte jiný úhel.
Náš tip: Co nemáte, to si půjčte. Dominantou místnosti může být křeslo nebo zajímavý doplněk. Vůbec však nemusí být součástí vaší domácnosti – stačí když si jej půjčíte čistě za účelem dekorace. Samozřejmě, nezapomeňte, pokud prodáváte nemovitost i se zařízením, napište přesně, co budoucímu majiteli necháte, vyhnete se nepříjemným nedorozuměním.